SZANOWNI PAŃSTWO,
ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II
UPRZEJMIE INFORMUJE,
ŻE W DNIU 24.12.2021 r.
(odbiór dnia wolnego za 25.12.2021 r.)
BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA
BĘDZIE NIECZYNNE
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II
Uprzejmie informuje,
ŻE DZIEŃ 12.11.2021 r.
JEST DNIEM PRACY WEWNĘTRZNEJ
biuro administracji osiedla
jest nieczynne dla interesantów.
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
Administracja Osiedla WSM Żoliborz II
uprzejmie informuje,
że w dniu 4 czerwca 2021 roku
Biuro Administracji będzie nieczynne.
Przepraszamy za utrudnienia
KOMUNIKAT | ||
W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM CZERWONEJ STREFY ZE WZGLĘDU NA ZAGROŻENIE KORONAWIRUSEM COVID-19 ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II INFORMUJE, ŻE OD 20 PAŹDZIERNIKA 2020 R. DO ODWOŁANIA WSTRZYMANA ZOSTAJE BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW. | ||
W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO PAŃSTWA I PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI PROSIMY O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE DROGĄ TELEFONICZNĄ LUB MAILOWĄ: | ||
Dla ułatwienia Państwu kontaktu, poza telefonami stacjonarnymi, udostępniamy czasowo numery telefonów komórkowych. | ||
KSIĘGOWOŚĆ | 22 869 03 10; 570 228 902. |
Telefoniczna obsługa mieszkańców poniedziałek godz. 12.00- 17.00 wtorek, czwartek, piątek godz. 8.00- 13.00 |
DZIAŁ ADMINISTRACJI | 22 839 34 92; 570 221 479. | |
DZIAŁ TECHNICZNY | 22 839 48 41; 537 452 967. | |
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wszystkie sprawy), Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (sprawy techniczne). | ||
KORESPONDENCJĘ W WERSJI PAPIEROWEJ MOŻNA DOSTARCZAĆ DO SKRZYNKI POCZTOWEJ UMIESZCZONEJ PRZED BIUREM ADMINISTRACJI. | ||
W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW WYMAGAJĄCA KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO BĘDZIE PROWADZONA PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU ZAKRESU I TERMINU WIZYTY Z MERYTORYCZNYM PRACOWNIKIEM ADMINISTRACJI. | ||
W kontaktach z administracją prosimy o podawanie danych do zwrotnego kontaktu (nr telefonu, e-mail) oraz adresu lokalu na terenie osiedla WSM Żoliborz II, którego sprawa dotyczy. |
Administracja Osiedla WSM Żoliborz II informuje, że w ważnych sprawach dla mieszkańców
i najemców lokali, których załatwienie nie jest możliwe poprzez środki porozumiewania się
na odległość, przyjmuje interesantów w biurze Administracji, w godzinach:
poniedziałek: 12.00 – 17.00,
wtorek, czwartek, piątek: 8.00 – 13.00,
środa: bez przyjęć
Przyjęcia interesantów odbywają się
z zachowaniem środków ostrożności wynikających z bieżących warunków reżimu sanitarnego,
w wydzielonym pomieszczeniu wyposażonym
w ekran separujący i środki do obowiązkowej dezynfekcji, z zachowaniem dystansu społecznego, w szczególności obsługi w biurze
w tym samym czasie, jednego interesanta.
Ogłoszenie
Administracja Osiedla WSM ŻOLIBORZ II, 01-508 Warszawa, ul. ks. Boguckiego 1 ogłasza konkurs ofert na wynajęcie lokali użytkowych przy ul.:
1. al. Wojska Polskiego 41 ( pl. Grunwaldzki), o pow. 96 m2., lokal usytuowany jest na parterze czteropiętrowego budynku, z przeszkloną witryną od strony Al. Jana Pawła II. Dostępny od stycznia 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu 25.11.2019 r.
2. ul. Dymińska 4, lokal usytuowany w budynku wolnostojącym na parterze, pow. 22,5 m2., z witryną. Wejście do lokalu bezpośrednio z poziomu chodnika ulicy Dymińska. Lokal wolny od lutego 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu 18.12. 2019 r.
Oba lokale posiadają następujące media: co, zw, energia elektryczna i spełniają warunki do prowadzenia działalności usługowo – biurowej.
Nie zapewniamy miejsca postojowego dla najemcy i klientów.
Osoby zainteresowane zachęcamy do składania ofert. Oferta powinna zawierać: dokumenty rejestracyjne firmy z pełnym zakresem działalności gospodarczej, ważne właściwe zaświadczenie
o niezaleganiu z podatkiem i składkami na ubezpieczenie społeczne, termin rozpoczęcia najmu oraz uśrednioną stawkę najmu netto w zł za m2 wynajmowanej powierzchni.
Prowadzona działalność nie może być uciążliwa dla mieszkańców.
Kaucja za w/w lokal w wysokości 6 - miesięcznego czynszu, płatna przed podpisaniem umowy.
Oferty należy składać w biurze administracji przy ul. Ks. T. Boguckiego 1 pokój nr. 2 oraz drogą
mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Formularz oferty znajduje się na stronie internetowej WSM→dokumenty→druki→najem lokali użytkowych.
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Administracja Osiedla Żoliborz II
ul. ks. T. Boguckiego 1
Logowanie tylko dla Administracji WSM2
Dyżury członków Rady Osiedla WSM Żoliborz II | ||||
w okresie : styczeń - kwiecień 2020 r | ||||
Lp | Data | W godz. | Nazwisko i Imię | Funkcja w Radzie Osiedla |
1. | 13.01.2020 | 16.00 - 17.00 | Barańska Barbara | Członek Komisji GZM |
2. | 27.01.2020 | 16.00 - 17.00 | Zieliński Tomasz | Członek Komisji GZM |
3. | 10.02.2020 | 16.00 - 17.00 | Palczewska Ewa | Członek Komisji Rewizyjnej |
4. | 24.02.2020 | 16.00 - 17.00 | Pawłowska Alicja | Członek Komisji Rewizyjnej |
5. | 09.03.2020 | 16.00 - 17.00 | Świątkowska Beata | Członek Komisji Społecznej |
6. | 23.03.2020 | 16.00 - 17.00 | Rzewuska Zuzanna | Członek Komisji Rewizyjnej |
7. | 06.04.2020 | 16.00 - 17.00 | Mórawska-Toczek Beata | Członek Komisji Rewizyjnej |
Fotografie murali na ciągach murowanych garaży przy ul ks. T.Boguckiego.
Projekt Żoligaraż jest organizowany przez Stowarzyszenie Inicjatyw
Społecznych i Kuluralnych oraz Biuro Kultury m.st. Warszawy.
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI:godziny przyjęć: poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº wtorek-piątek godz. 8ºº - 13ºº środa - dzień bez obsługi interesantów |
DZIAŁ ADMINISTRACJI:godziny przyjęć: poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº wtorek-piątek godz. 800 - 1300 środa- dzień bez obsługi interesantów |
|
DYREKTOR OSIEDLAprzyjęcia mieszkańców: poniedziałki w godz. 15ºº - 17ºº |
DZIAŁ TECHNICZNY:godziny przyjęć: poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº wtorek-piątek godz. 800 - 1300 środa- dzień bez obsługi interesantów |
Strona 2 z 2