Administracja Żoliborz II

wsm2

Biuro Administracji Osiedla

 ul. ks. T. Boguckiego 1, 01-508 Warszawa

 

SZANOWNI PAŃSTWO,

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE W DNIU 24.12.2021 r.

(odbiór dnia wolnego za 25.12.2021 r.)

BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA

BĘDZIE NIECZYNNE

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

Uprzejmie informuje,


ŻE DZIEŃ 12.11.2021 r.

JEST DNIEM PRACY WEWNĘTRZNEJ

 

biuro administracji osiedla

jest  nieczynne dla interesantów.

 

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II

uprzejmie informuje,

że w dniu 4 czerwca 2021 roku

Biuro Administracji  będzie nieczynne.

Przepraszamy za utrudnienia

ZYCZENIA

KOMUNIKAT
W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM CZERWONEJ STREFY ZE WZGLĘDU NA   ZAGROŻENIE  KORONAWIRUSEM COVID-19 ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II INFORMUJE, ŻE OD 20 PAŹDZIERNIKA 2020 R. DO ODWOŁANIA WSTRZYMANA ZOSTAJE BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW.
W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO  PAŃSTWA I PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI PROSIMY  O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE DROGĄ TELEFONICZNĄ  LUB MAILOWĄ: 
Dla ułatwienia Państwu kontaktu,  poza telefonami stacjonarnymi, udostępniamy czasowo numery telefonów komórkowych.
KSIĘGOWOŚĆ                 22 869 03 10;      570 228 902.

Telefoniczna obsługa mieszkańców 

poniedziałek godz. 12.00- 17.00   

wtorek, czwartek, piątek godz. 8.00- 13.00

DZIAŁ ADMINISTRACJI   22 839 34  92;    570 221 479.
DZIAŁ TECHNICZNY        22 839 48  41;     537 452 967.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   (wszystkie sprawy),           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   (sprawy techniczne).
KORESPONDENCJĘ W WERSJI PAPIEROWEJ  MOŻNA DOSTARCZAĆ DO SKRZYNKI POCZTOWEJ UMIESZCZONEJ PRZED BIUREM ADMINISTRACJI.
W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW WYMAGAJĄCA  KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO BĘDZIE PROWADZONA PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU ZAKRESU I TERMINU WIZYTY Z MERYTORYCZNYM PRACOWNIKIEM ADMINISTRACJI.
W kontaktach z administracją prosimy o podawanie danych do zwrotnego kontaktu (nr telefonu, e-mail) oraz adresu lokalu na terenie osiedla WSM Żoliborz II, którego sprawa dotyczy.

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II informuje, że w ważnych sprawach dla mieszkańców
i najemców lokali, których załatwienie nie jest możliwe poprzez środki porozumiewania się
na odległość, przyjmuje interesantów w biurze Administracji, w godzinach:

poniedziałek: 12.00 – 17.00,

wtorek, czwartek, piątek: 8.00 – 13.00,

środa: bez przyjęć

Przyjęcia interesantów odbywają się
z zachowaniem środków ostrożności wynikających z bieżących warunków reżimu sanitarnego,
w wydzielonym pomieszczeniu wyposażonym
w ekran separujący i środki do obowiązkowej dezynfekcji, z zachowaniem dystansu społecznego, w szczególności obsługi w biurze
w tym samym czasie, jednego interesanta.

Ogłoszenie

Administracja Osiedla WSM ŻOLIBORZ II, 01-508 Warszawa, ul. ks. Boguckiego 1 ogłasza konkurs ofert na wynajęcie lokali użytkowych przy ul.:
1. al. Wojska Polskiego 41 ( pl. Grunwaldzki), o pow. 96 m2., lokal usytuowany jest na parterze czteropiętrowego budynku, z przeszkloną witryną od strony Al. Jana Pawła II. Dostępny od stycznia 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu  25.11.2019 r.

2. ul. Dymińska 4, lokal usytuowany w budynku wolnostojącym na parterze, pow. 22,5 m2., z witryną. Wejście do lokalu bezpośrednio z poziomu chodnika ulicy Dymińska. Lokal wolny od lutego 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu 18.12. 2019 r.

Oba lokale posiadają następujące media: co, zw, energia elektryczna i spełniają warunki do prowadzenia działalności usługowo – biurowej.

Nie zapewniamy miejsca postojowego dla najemcy i klientów.

Osoby zainteresowane zachęcamy do składania ofert. Oferta powinna zawierać: dokumenty rejestracyjne firmy z pełnym zakresem działalności gospodarczej, ważne właściwe zaświadczenie
o niezaleganiu z podatkiem i składkami na ubezpieczenie społeczne, termin rozpoczęcia najmu oraz uśrednioną stawkę najmu netto w zł za m2 wynajmowanej powierzchni.

Prowadzona działalność nie może być uciążliwa dla mieszkańców.

Kaucja za w/w lokal w wysokości 6 - miesięcznego czynszu, płatna przed podpisaniem umowy.

Oferty należy składać w biurze administracji przy ul. Ks. T. Boguckiego 1 pokój nr. 2 oraz drogą
mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz oferty znajduje się na stronie internetowej WSM→dokumenty→druki→najem lokali użytkowych.

  1. RZECZOWY PLAN REMONTÓW NA ROK 2019
Administracja Osiedla i Rada Osiedla WSM Żoliborz II informują, że w dniu 21.11.2018 r, o godz. 11.00, w sali konferencyjnej biura Administracji Osiedla przy  ul. Boguckiego 1, odbędzie się spotkanie przedstawicieli Policji i Straży Miejskiej z mieszkańcami naszego osiedla. 
 
Osoby zainteresowane serdecznie zapraszamy.
 
Rada Osiedla WSM Żoliborz II

Administracja Osiedla Żoliborz II

 

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Administracja Osiedla Żoliborz II

 

 

ul. ks. T. Boguckiego 1

tel: 22-839-34-92 DZIAŁ ADMINSTRACYJNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel: 22-869-03-10 - KSIĘGOWOŚĆ
tel: 22-839-48-41 - DZIAŁ TECHNICZNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 

 

 

Logowanie tylko dla Administracji WSM2

Dyżury członków  Rady Osiedla WSM Żoliborz II
w okresie :  styczeń - kwiecień  2020 r
Lp Data W godz. Nazwisko i Imię Funkcja w Radzie Osiedla
1. 13.01.2020 16.00 - 17.00 Barańska Barbara Członek Komisji GZM
2. 27.01.2020 16.00 - 17.00 Zieliński Tomasz Członek Komisji GZM
3. 10.02.2020 16.00 - 17.00 Palczewska Ewa Członek Komisji Rewizyjnej
4. 24.02.2020 16.00 - 17.00 Pawłowska Alicja Członek Komisji Rewizyjnej
5. 09.03.2020 16.00 - 17.00 Świątkowska Beata Członek Komisji Społecznej
6. 23.03.2020 16.00 - 17.00 Rzewuska Zuzanna Członek Komisji Rewizyjnej
7. 06.04.2020 16.00 - 17.00 Mórawska-Toczek Beata Członek Komisji Rewizyjnej

 

TELEFONY ALARMOWE
PO GODZINACH PRACY ADMINISTRACJI I W DNI WOLNE OD PRACY I ŚWIĘTA - 22 535-33-95
lub
Instalacja WOD – KAN, C.O. wewn. /PUH KOZAK/ - 22 666-17-14
Instalacja WOD – KAN, C.O. zewn. /MPWiK/ - 994
Instalacja GAZOWA - 992 
Instalacja ELEKTRYCZNA /ITS SECURITY / tel. 577 525 234
Awaria w węźle cieplnym / VEOLIA/ - 993

Awaria windy
WINDA Warszawa Sp. z o.o. - 0-800-15-18-18 ( linia bezpłatna )
 22 643-74-75 lub 22 641 19 16
SCHINDLER: 800-707-401
 801-880-013 po 1600 i święta (z tel. stacjonarnego)
 22 33-61-101 (z tel. komórkowego)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOSZTY NIEUZASADNIONEGO WEZWANIA POGOTOWIA OBCIĄŻAJĄ ZGŁASZAJĄCEGO
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZGŁOSZENIA O AWARIACH I USTERKACH TECHNICZNYCH
w godzinach pracy Administracji Osiedla ( poniedziałek 730-1700 , wt.- pt. 730-1530 )
Dział Techniczny - 22- 839-48-41 , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W sezonie grzewczym usterki i awarie
INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
przyjmowane są również przez:
WENABUD biuro - 22- 839-97-90
konserwator - 502-366-061 również Sobota w godz. 900- 1200
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawiadomienie 

 zaproszenie al

Fotografie murali na ciągach murowanych garaży przy ul ks. T.Boguckiego.
Projekt Żoligaraż jest organizowany przez Stowarzyszenie Inicjatyw 
Społecznych i Kuluralnych oraz Biuro Kultury m.st. Warszawy.

 

 Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Administracja Osiedla Żoliborz II

ul. ks. T. Boguckiego 1
tel: 22-839-34-92 DZIAŁ ADMINSTRACYJNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel: 22-869-03-10 - KSIĘGOWOŚĆ
tel: 22-839-48-41 - DZIAŁ TECHNICZNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 8ºº - 13ºº

środa - dzień bez obsługi interesantów

DZIAŁ ADMINISTRACJI:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 800 - 1300

środa- dzień bez obsługi interesantów

DYREKTOR OSIEDLA

przyjęcia mieszkańców:

poniedziałki w godz. 15ºº - 17ºº

DZIAŁ TECHNICZNY:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 800 - 1300

środa- dzień bez obsługi interesantów