Administracja Żoliborz II

wsm2

Biuro Administracji Osiedla

 ul. ks. T. Boguckiego 1, 01-508 Warszawa

 

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II
uprzejmie informuje,
że w dniu 31.05.2024 roku
Biuro Administracji  będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy

Wsm2 info.1

1 23 04 2024 ZMCS Zawiadomienie porzadek obrad

Informacja biuro administracji zamkniete 22 12 2023

SZANOWNI PAŃSTWO,

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE W DNIU 14.08.2023r.

BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA

BĘDZIE NIECZYNNE

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II

uprzejmie informuje,

że w dniu 9.06.2023 roku

Biuro Administracji będzie nieczynne.

Przepraszamy za utrudnienia

AWARIE I USTERKI od 19.10.2023R

 

SZANOWNI PAŃSTWO,

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE W DNIU 2.05.2023 r.

BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA

BĘDZIE NIECZYNNE

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

WNIOSKI MIESZKAŃCÓW Z ZEBRANIA MIESZKAŃCÓW CZŁONKÓW SPÓŁDZIELNI OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II Z DN. 27.04.2022 r.

ORAZ ODPOWIEDZI RADY OSIEDLA.

Dotyczy: Wniosku nr 1 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 1 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II o następującej treści:

„Zaprowadzenie porządku w śmietniku.

Zaprowadzenie porządku w klatce schodowej i piwnicy.

Naprawienie furtki od str. ul. Gołębiowskiego”

 

Informujemy, że Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem. Przeprowadzono wizję lokalną
i prośba wynikająca z wniosku w zakresie prac porządkowych została zrealizowana w maju 2022r. przez nową, zmienioną firmę sprzątającą nieruchomość Al. Wojska Polskiego 37, 39.

Furtka została naprawiona w ramach bieżącego serwisu.

 

Dotyczy: Wniosku nr 2 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 2 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II o następującej treści:

„Postawienie większej liczby ławek i usunięcie betonowych siedzisk i klocków. Częstsza kontrola czystości podwórka, klatek i piwnic (mieszkańcy są coraz starsi i mniej sprawni)”

 

Informujemy, że Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem. Przeprowadzono wizję lokalną. W celu podniesienia jakości świadczonych usług w zakresie sprzątania, w maju 2022r zmieniono firmę sprzątającą nieruchomość Al. Wojska Polskiego 37, 39.

Poprawiona została procedura dotycząca kontroli czystości. Prosimy o wskazanie miejsc, w których Pani zdaniem należałoby postawić nowe ławki. Rada Osiedla złoży wniosek do Administracji o zastąpienie betonowych siedzisk i klocków konstrukcjami z innych materiałów (stal i drewno, już wykorzystywane na osiedlu), zachowując jednolity styl w obrębie nieruchomości.

 

Dotyczy: Wniosku nr 3 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 3 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Pilne wykonanie prac konserwacyjno-remontowych w budynku WP 37, tzn. remont klatki schodowej, usunięcie zbędnych elementów instalacji elektrycznej i innych, remont piwnicy (brud i fetor)”

Informujemy, że Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem. Przeprowadzono wizję lokalną. W celu podniesienia jakości świadczonych usług w zakresie sprzątania, w maju 2022r zmieniono firmę sprzątającą nieruchomość Al. Wojska Polskiego 37, 39.

Zgodnie z informacjami uzyskanymi od Działu Technicznego Administracji Osiedla informujemy, że w ramach prac konserwacyjno-remontowych, malowanie klatek schodowych przewidziane jest na 2024 rok.

Dotyczy: Wniosku nr 4 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 4 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Zwiększenie komunikacji Rady Osiedla z mieszkańcami, m.in. poprzez: utworzenie konta na facebook'u, utworzenie zamkniętej grupy na fb, prezentowanie na bieżąco prac RO na stronie, i inne.

Zobligowanie RO do publikacji protokołów z posiedzeń RO na stronie internetowej oraz wszystkich decyzji.”

 

Informujemy, że Rada Osiedla (RO) przygotowuje projekt zwiększenia komunikacji z mieszkańcami, który powinien być gotowy w pierwszym kwartale 2023 roku.
W grudniu 2022 r. na stronie internetowej Administracji Osiedla WSM Żoliborz II, w zakładce Rada Osiedla będą zamieszczone protokoły z posiedzeń R.O. od maja do grudnia 2022 r.

Dotyczy: Wniosku nr 5 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 5 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Obcięcie gałęzi sosny rosnącej w ogródku obok wejścia do 2.klatki bloku przy Boguckiego 3. Gałęzie zasłaniają dostęp światła do pokoju w mieszkaniu na 1.piętrze”

 

informujemy, że Rada Osiedla (RO) ustosunkowała się do wniosku udzielając informacji jak niżej:

W roku 2022 przeprowadzono wiele wizji lokalnych dotyczących wycinki drzew i przycinki gałęzi. Prace te są bardzo kosztowne i wykonywane są przez firmę zewnętrzną. Bardzo dużo tych prac wykonano w 2022r przekraczając zaplanowany budżet. Wnioskowana przycinka sosny została zakwalifikowana do realizacji w 2023r.

Dotyczy: Wniosku nr 6 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 6 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Pomalowanie drzwi garażowych.

Założenie regulatora ciepła na grzejniku. Grzejniki są bardzo gorące, a nie zawsze jest to potrzebne.”

 

informujemy, że Rada Osiedla (RO) ustosunkowała się do Pani wniosku udzielając informacji jak niżej:

W ramach funduszu remontowego nieruchomości garażowych nie przewiduję się wymiany drzwi garażowych, także ich malowania. Dlatego przy planowaniu odpisów na fundusze remontowe garażowe nie ujmowano gromadzenia środków na ten cel. Drzwi garażowe pozostają w konserwacji właściciela zobowiązanego do utrzymania ich we właściwym stanie technicznym i estetycznym. Przed malowaniem należy ustalić z Działem Technicznym kolorystykę w celu zachowania jednakowej barwy we wszystkich garażach. Zawór grzejnikowy z możliwością regulacji zostanie zamontowany na indywidualny wniosek mieszkańca. Należy się w tej sprawie kontaktować z działem technicznym.

Dotyczy: Wniosku nr 8 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 8 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Sprzątanie i odnowienie klatki schodowej”

 

W odpowiedzi na Pani wniosek informujemy, że sprzątanie klatki jest systematycznie wykonywane

i nadzorowane przez administratorów. Administracja Osiedla nie kwalifikuje odnowienia klatki schodowej do wykonania w 2023r. Podjęcie decyzji o malowaniu klatki schodowej musi być skorelowane z innymi potrzebami remontowymi budynku. Do takich potrzeb należy zaliczyć naprawę elewacji i komina, które wymagają zabezpieczenia dużych środków finansowych na ten cel na funduszu remontowym.

Dotyczy: Wniosku nr 9 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 9 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Remont schodów do bloku od str. ul. Zajączka.

Remont klatki od ul. Rydygiera.”

Rada Osiedla informuje, że remont schodów był ujęty w planie remontowym na rok 2022 i został wykonany we wrześniu br. Remont klatki schodowej jest planowany na 2024r. po zgromadzeniu na funduszu remontowym środków finansowych w wystarczającej wysokości. Plany w tym zakresie mogą być zmienione w związku procedowaną instalacją szybu windowego, jedna z proponowanych lokalizacji tego szybu dotyczy tej klatki. Wówczas malowanie klatki będzie jedną z prac związanych z instalacją szybu windowego.

Dotyczy: Wniosku nr 10 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                    

W związku z wnioskiem nr 10 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Remont schodów wejściowych do budynku.

Remont klatki schodowej nr 2.”

 

informujemy, że Rada Osiedla (RO) zapoznała się z do Pana wnioskiem i informuje, że remont schodów był ujęty w planie remontowym na rok 2022 i został wykonany we wrześniu br. Remont klatki schodowej jest planowany na 2024r. po zgromadzeniu na funduszu remontowym środków finansowych w wystarczającej wysokości. Plany w tym zakresie mogą być zmienione w związku procedowaną instalacją szybu windowego, jedna z proponowanych lokalizacji tego szybu dotyczy tej klatki. Wówczas malowanie klatki będzie jedną
z prac związanych z instalacją szybu windowego.

Dotyczy: Wniosku nr 12 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 12 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II o następującej treści:

„Remont balkonów.”

Pomalowanie śmietnika”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z przedstawionym przez Panie wnioskiem i informuje, że, w roku 2023 w okresie wiosenno-letnim zostanie przeprowadzony remont loggii od strony ulicy Zajączka i malowanie śmietnika. Administracja Osiedla jest w trakcie poszukiwania wykonawcy, który podejmie się remontu balkonów.

W związku z wnioskiem nr 13 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Pomalowanie klatki nr 2”

Rada Osiedla zapoznała się z Pana wnioskiem i informuje, że został on zakwalifikowany do warunkowej realizacji w 2023 w ramach planu finansowo- gospodarczego na ten rok lub na rok 2024 w zależności od stanu środków finansowych na funduszu remontowym.

Dotyczy: Wniosku nr 14 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 14 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Uregulowanie sprawy gruntów celem wyodrębnienia własności przy Rydygiera 4”

 

Rada Osiedla (RO) informacje, że nie jest adresatem wniosku,

Wnioski w sprawie wyodrębnienia (przeniesienia własności lokalu) należy składać w biurze Zarządu WSM
ul. Elbląska 14. Wniosek musi być złożony przez osobę posiadającą tytuł prawny do garażu.

Dotyczy: Wniosku nr 15 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 15 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Poprawienie jakości sprzątania bloku przy WP 35, szczególnie mycie posadzek, poręczy i parapetów”

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem i uprzejmie informuje, że została przeprowadzona wizja lokalna i w konsekwencji od maja 2022 r. w Pani budynku usługi porządkowe świadczy nowa firma sprzątająca. Prosimy o ewentualne uwagi na temat jakości usług aktualnej firmy sprzątającej.

Dotyczy: Wniosku nr 16 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

            W związku z wnioskiem nr 16 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II o następującej treści:

„Postawienie nowej dużej piaskownicy (min. 8 m kw.) w której będzie regularnie wymieniany piasek. Dotychczasowa piaskownica przy bloku została zlikwidowana, a w jej miejscu powstał duży kwietnik.

Zamontowanie/postawienie dodatkowej atrakcji (zabawki) na placu zabaw.

Remont klatki schodowej.”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem i informuje, że zamiana wyeksploatowanej piaskownicy na kwietnik nie spotkała się z negatywną oceną ze strony mieszkańców. Rada Osiedla będzie wnioskowała o ustawienie nowej piaskownicy przy okazji rewitalizacji podwórka, w której, tak jak we wszystkich piaskownicach w zasobach Osiedla WSM Żoliborz II będzie regularnie wymieniany oraz dezynfekowany piasek.

Klatki w budynku ul. Zajączka 19 były malowane w roku 2014 i nie są przewidywane w najbliższym czasie do odnawiania.

Dotyczy: Wniosku nr 17 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

            W związku z wnioskiem nr 17 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II o następującej treści:

„Uporządkowanie terenu wokół budynków.

Kontrola utrzymania porządku na podwórku, w klatce i piwnicy.

Usunięcie betonowych siedzisk i zastąpienie ich drewnianymi. Zabezpieczenie rogów stołu tak, aby były bezpieczne dla dzieci i osób starszych.

Zamontowanie większej liczby ławek.

Instalacja monitoringu w windach.

Wywieszanie na tablicy ogłoszeń informacji o wydatkach poniesionych na rzecz budynku.

Remont klatki schodowej,

Wybudowanie wiaty na tzw. gabaryty.”

 

Informujemy, że Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem. Prośba wynikająca z wniosku w zakresie prac porządkowych została zrealizowana w maju 2022r. przez nową, zmienioną firmę sprzątającą. Prosimy o wskazanie miejsc, w których Pani zdaniem należałoby postawić nowe ławki. Rada Osiedla złoży wniosek do Administracji o zastąpienie betonowych siedzisk i klocków konstrukcjami z innych materiałów (stal i drewno - już wykorzystywane na osiedlu), zachowując jednolity styl w obrębie nieruchomości. Monitoring w windach zostanie zainstalowany podczas wymiany windy w pierwszym kwartale 2023 roku.

Klatka schodowa zostanie pomalowana po zbilansowaniu środków na funduszu remontowym po remoncie windy w 2023 roku. Informacja o wydatkach i zadłużeniu budynku będzie wywieszona na tablicy ogłoszeń
w IV kw. 2022 r.

Obecne miejsce na gabaryty w obecnym standardzie jest wystarczające a jego zadaszanie może ograniczać możliwości składowania i odbioru.

Dotyczy: Wniosku nr 18 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 18 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Wyjaśnienie sprawy rozliczenia energii elektrycznej (licznik) i wody (odczyt radiowy) dot. garażu nr 2 przy Boguckiego 1a - rozliczenie nie jest oparte na stanie rzeczywistym. Podstawa podana w piśmie-Uchwała nr 2/2022 Rady Nadzorczej z 24.01.22 dotyczy śmieci. Ustawa z dn. 10.04.1997 Prawo energetyczne art. 45a, art. 6 Dz.U.2020 poz. 833 nic nie mówi o zakazie odczytu licznika w garażach. Proszę o unormowanie tego sposobu rozliczenia.”

 

Rada Osiedla (RO) otrzymała od Administracji Osiedla następującą informację dotyczącą Pana wniosku:

Administracja Osiedla porządkuje systematycznie rozliczenia mediów na Osiedlu. Rozliczenia wody prowadzone są w oparciu o wskazania wodomierzy radiowych, przy czym nie wszystkie jeszcze wodomierze zostały wymienione z braku udostępnienia lokali przez właścicieli.

Rozliczenia indywidualne energii elektrycznej w garażach Administracja Osiedla prowadzi w oparciu

o podliczniki, które nie mają opcji zdalnego odczytu.

Dostęp do podliczników właścicieli garaży jest utrudniony, a Administracja Osiedla ma ograniczoną możliwość wyegzekwowania dostępu do ich odczytu. Nie mamy tu więc do czynienia z rzekomym zakazem odczytu tylko z brakiem zdyscyplinowania i odpowiedzialności po stronie użytkowników. Administracja Osiedla uważa, że rozliczenia mediów w oparciu o wskazania liczników indywidualnych jest konieczne i będzie dalej realizowane.

Dotyczy: Wniosku nr 19 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 19 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Wymiana windy w klatce nr 1. Dźwig jest stary, bardzo hałasuje podczas jazdy, a drzwi do windy, zwłaszcza na parterze bardzo głośno trzaskają. Obsługa techniczna windy twierdzi, że drzwi są pokrzywione
i wypaczone.”

 

Rada Osiedla (RO) uprzejmie informuje, że zgodnie z planem wynikającym z resursu winda będzie wymieniona 2023 roku.

Dotyczy: Wniosku nr 20 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 20 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Obciążenie właścicieli garaży przy Boguckiego 1 dodatkową opłatą równą opłacie płaconej przez WSM do M.St.Warszawy. Opłata ta dotyczy tylko tych garaży których powierzchnia znajduje się na terenie M.St.Warszawy”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pana wnioskiem.

Z Administracji Osiedla otrzymaliśmy informację, że wszyscy właściciele garaży na tej nieruchomości zabudowanej garażami są solidarnie obciążani opłatą za zajęcia powierzchni w pasie drogowym oraz także za dzierżawę działki wzdłuż ul. Boguckiego i opłata nie może być wewnętrznie różnicowana. Opłaty wynikają z przekroczenia granic działki nieruchomości garażowej.

Dotyczy: Wniosku nr 22 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 22 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Pytanie dot. garażu nr 10 przy Boguckiego 1D : na jakim jest gruncie? Czy tam jest użytkowanie wieczyste,
a jeśli tak to do kiedy?”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pana wnioskiem. Otrzymaliśmy informację z Administracji Osiedla, że Pana garaż położony jest na gruncie będącym w użytkowaniu wieczystym WSM do 29.V.2063r.

Dotyczy: Wniosku nr 23 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 23 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Wymiana podzielników c.o. na ciepłomierze ze względu na dużą niepewność pomiarową i niewspółmierne opłaty za użycie”.

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pani wnioskiem.

RO i Administracja Osiedla podziela Pani stanowisko o przewadze jakości rozliczenia przez ciepłomierze nad rozliczeniem przez podzielniki, przy czym system rozliczeń na bazie ciepłomierzy jest droższy od systemu na podzielnikach. Niemniej z uwagi na to, że w budynku al. W.P.35 zainstalowanie ciepłomierzy jest praktycznie technicznie niemożliwe, podobnie jak w innych starych budynkach tego osiedla, podzielniki ciepła są obecnie jedynym akceptowalnym systemem promującym oszczędzanie ciepła i kosztów z tym związanych przy rozliczaniu centralnego ogrzewania.

Dotyczy: Wniosku nr 24 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 24 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II
o następującej treści:

„Usunięcie asfaltu przy blokach Dymińska 2, 6, 6a

Generalny remont i pomalowanie klatek przy Dymińskiej 6a

Wymiana schodów wejściowych do bloku Dymińska 6a

Generalne odszczurzenie bloków przy Dymińskiej

Wymiana nawierzchni ciągów pieszych przy Dymińskiej 2, 6, 6a”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pana wnioskiem.

Zgodnie z informacją uzyskaną z Administracji Osiedla schody do budynku zostały wyremontowane w III kwartale 2022 r. Malowanie klatki zostanie wykonane w roku 2023. Usunięcie asfaltu i ułożenie nowej nawierzchni ciągów pieszych jest zaplanowane na rok 2024.

Administracja Osiedla ma podpisaną umowę z firmą profesjonalnie zajmującą się deratyzacją. W ramach tej umowy podejmowane są ciągłe i doraźne działania deratyzacyjne wg bieżących potrzeb i zgłoszeń, w tym zgłoszeń mieszkańców.

Dotyczy: Wniosku nr 25 z Zebrania Mieszkańców Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II z dnia 27.04.2022r:

                                                                                                                                

W związku z wnioskiem nr 25 z Zebrania Mieszkańców, Członków Spółdzielni Osiedla WSM Żoliborz II

o następującej treści:

„Brak odpowiedzi dot. rozliczeń finansowych (niedopłaty) na korespondencję przesłaną pocztą elektroniczną i tradycyjną

Brak podstaw prawnych dot. pobieranych kwot pieniężnych za zajęcie pasa drogowego w wys. 5000 zł rocznie, co ostatecznie na dzień dzisiejszy wynosi 70.000 zł dla Gminy.

Domagam się przeprosin za pomówienia umieszczone na łamach "Życia WSM" dot. dobudowy 2 garaży przy Rydygiera 4”

 

Rada Osiedla (RO) zapoznała się z Pana wnioskiem i uprzejmie informuje, że opłata za zajęcie pasa drogowego uiszczana jest na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy i jest uzasadniona zabudową garażową w pasie drogowym drogi publicznej Rydygiera. W tej sprawie udzielane były Panu obszerne pisemne wyjaśnienia z Zarządu WSM.

Kwestie związane z "Życiem WSM" i oceną zamieszczonych artykułów na łamach tej gazety należy wyjaśniać bezpośrednio z przedmiotową redakcją.

2023 Zawiadomienie o zebraniu mieszkancow

RPR 2023 kopia

RPR 2023 kopia

kartka swiateczna

ulotka o oszustach 1

ulotka o oszustach 2

ulotka o oszustach 3

W trakcie 

SZANOWNI PAŃSTWO,

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE W DNIU 31.10.2022 r.

BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA

BĘDZIE NIECZYNNE

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

  Dyżury członków Rady Osiedla WSM Żoliborz II  w okresie : styczeń - czerwiec 2024 r
Lp Data W godz. Nazwisko i Imię Funkcja w Radzie Osiedla
1. 08.01.2024 16.00 - 17.00 TOMASZ ZIELIŃSKI CZŁONEK KOMISJI GZM
2 05.02.2024 16.00 - 17.00 ALICJA PAWŁOWSKA CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ
3 04.03.2024 16.00 - 17.00 BOGUMIŁA WOŁOSZYN SEKRETARZ RADY OSIEDLA
4 08.04.2024 16.00 - 17.00 BEATA ŚWIĄTKOWSKA CZŁONEK KOMISJI GZM
5 08.05.2024 16.00 - 17.00 JUSTYNA LASKOWSKA CZŁONEK KOMISJI GZM
6 03.06.2024 16.00 - 17.00 WITOLD KACPERSKI PRZEWODNICZĄCY KOMISJI GZM


 

RADA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II - KADENCJA 2022 - 2025
kontakt:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PREZYDIUM RADY OSIEDLA
1. Wiesław Chruściel  PRZEWODNICZĄCY 
2. Barbara Barańska  ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO 
3. Bogumiła Wołoszyn  SEKRETARZ 
4. Anna Wolanin  PRZEWODNICZĄCA KOMISJI REWIZYJNEJ 
5. Witold Kacperski  PRZEWODNICZĄCY KOMISJI GZM 
CZŁONKOWIE RADY OSIEDLA
6. Beata Świątkowska  CZŁONEK KOMISJI GZM 
7. Magdalena Szałajska  CZŁONEK KOMISJI GZM 
8. Alicja Pawłowska  CZŁONEK KOMISJI REWIZYJNEJ 
9. Justyna Laskowska  CZŁONEK KOMISJI GZM 
10. Tomasz Zieliński  CZŁONEK KOMISJI GZM 

 

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE DZIEŃ 02.05.2022 R.

JEST DNIEM PRACY WEWNĘTRZNEJ.

BIURO ADMINISTRACJI JEST NIECZYNNE DLA INTERESANTÓW.

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

PR 2022

PR 2021

PR 2020 po korekcie

Szanowni Państwo,

  w związku z wysoką absencją pracowników biura Administracji Osiedla WSM Żoliborz II, związaną  z  zachorowaniami  na covid-19,

informujemy, że do dnia 10.02.2022 r., Administracja Osiedla nie będzie  w stanie zapewnić ciągłej obsługi telefonicznej mieszkańców.  

Prosimy o kontakt drogą e-mailową lub pozostawienie korespondencji  w skrzynkach na listy

umieszczonych przed wejściem do budynku Administracji.

Za utrudnienia przepraszamy.

SZANOWNI PAŃSTWO,

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

UPRZEJMIE INFORMUJE,

ŻE W DNIU 24.12.2021 r.

(odbiór dnia wolnego za 25.12.2021 r.)

BIURO ADMINISTRACJI OSIEDLA

BĘDZIE NIECZYNNE

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II

Uprzejmie informuje,


ŻE DZIEŃ 12.11.2021 r.

JEST DNIEM PRACY WEWNĘTRZNEJ

 

biuro administracji osiedla

jest  nieczynne dla interesantów.

 

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II

uprzejmie informuje,

że w dniu 4 czerwca 2021 roku

Biuro Administracji  będzie nieczynne.

Przepraszamy za utrudnienia

ZYCZENIA

KOMUNIKAT
W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM CZERWONEJ STREFY ZE WZGLĘDU NA   ZAGROŻENIE  KORONAWIRUSEM COVID-19 ADMINISTRACJA OSIEDLA WSM ŻOLIBORZ II INFORMUJE, ŻE OD 20 PAŹDZIERNIKA 2020 R. DO ODWOŁANIA WSTRZYMANA ZOSTAJE BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW.
W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO  PAŃSTWA I PRACOWNIKÓW ADMINISTRACJI PROSIMY  O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE DROGĄ TELEFONICZNĄ  LUB MAILOWĄ: 
Dla ułatwienia Państwu kontaktu,  poza telefonami stacjonarnymi, udostępniamy czasowo numery telefonów komórkowych.
KSIĘGOWOŚĆ                 22 869 03 10;      570 228 902.

Telefoniczna obsługa mieszkańców 

poniedziałek godz. 12.00- 17.00   

wtorek, czwartek, piątek godz. 8.00- 13.00

DZIAŁ ADMINISTRACJI   22 839 34  92;    570 221 479.
DZIAŁ TECHNICZNY        22 839 48  41;     537 452 967.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   (wszystkie sprawy),           Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   (sprawy techniczne).
KORESPONDENCJĘ W WERSJI PAPIEROWEJ  MOŻNA DOSTARCZAĆ DO SKRZYNKI POCZTOWEJ UMIESZCZONEJ PRZED BIUREM ADMINISTRACJI.
W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW WYMAGAJĄCA  KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO BĘDZIE PROWADZONA PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU ZAKRESU I TERMINU WIZYTY Z MERYTORYCZNYM PRACOWNIKIEM ADMINISTRACJI.
W kontaktach z administracją prosimy o podawanie danych do zwrotnego kontaktu (nr telefonu, e-mail) oraz adresu lokalu na terenie osiedla WSM Żoliborz II, którego sprawa dotyczy.

Administracja Osiedla WSM Żoliborz II informuje, że w ważnych sprawach dla mieszkańców
i najemców lokali, których załatwienie nie jest możliwe poprzez środki porozumiewania się
na odległość, przyjmuje interesantów w biurze Administracji, w godzinach:

poniedziałek: 12.00 – 17.00,

wtorek, czwartek, piątek: 8.00 – 13.00,

środa: bez przyjęć

Przyjęcia interesantów odbywają się
z zachowaniem środków ostrożności wynikających z bieżących warunków reżimu sanitarnego,
w wydzielonym pomieszczeniu wyposażonym
w ekran separujący i środki do obowiązkowej dezynfekcji, z zachowaniem dystansu społecznego, w szczególności obsługi w biurze
w tym samym czasie, jednego interesanta.

Ogłoszenie

Administracja Osiedla WSM ŻOLIBORZ II, 01-508 Warszawa, ul. ks. Boguckiego 1 ogłasza konkurs ofert na wynajęcie lokali użytkowych przy ul.:
1. al. Wojska Polskiego 41 ( pl. Grunwaldzki), o pow. 96 m2., lokal usytuowany jest na parterze czteropiętrowego budynku, z przeszkloną witryną od strony Al. Jana Pawła II. Dostępny od stycznia 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu  25.11.2019 r.

2. ul. Dymińska 4, lokal usytuowany w budynku wolnostojącym na parterze, pow. 22,5 m2., z witryną. Wejście do lokalu bezpośrednio z poziomu chodnika ulicy Dymińska. Lokal wolny od lutego 2020 r. Rozpatrywanie ofert rozpocznie się w dniu 18.12. 2019 r.

Oba lokale posiadają następujące media: co, zw, energia elektryczna i spełniają warunki do prowadzenia działalności usługowo – biurowej.

Nie zapewniamy miejsca postojowego dla najemcy i klientów.

Osoby zainteresowane zachęcamy do składania ofert. Oferta powinna zawierać: dokumenty rejestracyjne firmy z pełnym zakresem działalności gospodarczej, ważne właściwe zaświadczenie
o niezaleganiu z podatkiem i składkami na ubezpieczenie społeczne, termin rozpoczęcia najmu oraz uśrednioną stawkę najmu netto w zł za m2 wynajmowanej powierzchni.

Prowadzona działalność nie może być uciążliwa dla mieszkańców.

Kaucja za w/w lokal w wysokości 6 - miesięcznego czynszu, płatna przed podpisaniem umowy.

Oferty należy składać w biurze administracji przy ul. Ks. T. Boguckiego 1 pokój nr. 2 oraz drogą
mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz oferty znajduje się na stronie internetowej WSM→dokumenty→druki→najem lokali użytkowych.

  1. RZECZOWY PLAN REMONTÓW NA ROK 2019
Administracja Osiedla i Rada Osiedla WSM Żoliborz II informują, że w dniu 21.11.2018 r, o godz. 11.00, w sali konferencyjnej biura Administracji Osiedla przy  ul. Boguckiego 1, odbędzie się spotkanie przedstawicieli Policji i Straży Miejskiej z mieszkańcami naszego osiedla. 
 
Osoby zainteresowane serdecznie zapraszamy.
 
Rada Osiedla WSM Żoliborz II

Administracja Osiedla Żoliborz II

 

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Administracja Osiedla Żoliborz II

 

 

ul. ks. T. Boguckiego 1

tel: 22-839-34-92 DZIAŁ ADMINSTRACYJNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel: 22-869-03-10 - KSIĘGOWOŚĆ
tel: 22-839-48-41 - DZIAŁ TECHNICZNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 

 

 

Logowanie tylko dla Administracji WSM2

Dyżury członków  Rady Osiedla WSM Żoliborz II
w okresie :  styczeń - kwiecień  2020 r
Lp Data W godz. Nazwisko i Imię Funkcja w Radzie Osiedla
1. 13.01.2020 16.00 - 17.00 Barańska Barbara Członek Komisji GZM
2. 27.01.2020 16.00 - 17.00 Zieliński Tomasz Członek Komisji GZM
3. 10.02.2020 16.00 - 17.00 Palczewska Ewa Członek Komisji Rewizyjnej
4. 24.02.2020 16.00 - 17.00 Pawłowska Alicja Członek Komisji Rewizyjnej
5. 09.03.2020 16.00 - 17.00 Świątkowska Beata Członek Komisji Społecznej
6. 23.03.2020 16.00 - 17.00 Rzewuska Zuzanna Członek Komisji Rewizyjnej
7. 06.04.2020 16.00 - 17.00 Mórawska-Toczek Beata Członek Komisji Rewizyjnej

 

TELEFONY ALARMOWE
PO GODZINACH PRACY ADMINISTRACJI I W DNI WOLNE OD PRACY I ŚWIĘTA - 22 535-33-95
lub
Instalacja WOD – KAN, C.O. wewn. /PUH KOZAK/ - 22 666-17-14
Instalacja WOD – KAN, C.O. zewn. /MPWiK/ - 994
Instalacja GAZOWA - 992 
Instalacja ELEKTRYCZNA /ITS SECURITY / tel. 577 525 234
Awaria w węźle cieplnym / VEOLIA/ - 993

Awaria windy
WINDA Warszawa Sp. z o.o. - 0-800-15-18-18 ( linia bezpłatna )
 22 643-74-75 lub 22 641 19 16
SCHINDLER: 800-707-401
 801-880-013 po 1600 i święta (z tel. stacjonarnego)
 22 33-61-101 (z tel. komórkowego)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOSZTY NIEUZASADNIONEGO WEZWANIA POGOTOWIA OBCIĄŻAJĄ ZGŁASZAJĄCEGO
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZGŁOSZENIA O AWARIACH I USTERKACH TECHNICZNYCH
w godzinach pracy Administracji Osiedla ( poniedziałek 730-1700 , wt.- pt. 730-1530 )
Dział Techniczny - 22- 839-48-41 , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W sezonie grzewczym usterki i awarie
INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
przyjmowane są również przez:
WENABUD biuro - 22- 839-97-90
konserwator - 502-366-061 również Sobota w godz. 900- 1200
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawiadomienie 

 zaproszenie al

Fotografie murali na ciągach murowanych garaży przy ul ks. T.Boguckiego.
Projekt Żoligaraż jest organizowany przez Stowarzyszenie Inicjatyw 
Społecznych i Kuluralnych oraz Biuro Kultury m.st. Warszawy.

 

 Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Administracja Osiedla Żoliborz II

ul. ks. T. Boguckiego 1
tel: 22-839-34-92 DZIAŁ ADMINSTRACYJNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel: 22-869-03-10 - KSIĘGOWOŚĆ
tel: 22-839-48-41 - DZIAŁ TECHNICZNY
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 8ºº - 13ºº

środa - dzień bez obsługi interesantów

DZIAŁ ADMINISTRACJI:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 800 - 1300

środa- dzień bez obsługi interesantów

DYREKTOR OSIEDLA

przyjęcia mieszkańców:

poniedziałki w godz. 15ºº - 17ºº

DZIAŁ TECHNICZNY:

godziny przyjęć:

poniedziałek godz. 12ºº - 17ºº

wtorek-piątek godz. 800 - 1300

środa- dzień bez obsługi interesantów